poniedziałek, 10 maja 2010

muzyka filmowa: najulubieńsze

..follow the title

jestem wzrokowcem - to fakt. lubię ciekawą grę cieni, która buduje nastrój, lubię żywe kolory lub plamę jakiegoś mocnego koloru pośród szarości.
i mimo, że Gaja nie dała mi żadnego talentu muzycznego - moje śpiewanie przypomina turkot traktora w sklepie z ceramiką, a granie na instrumentach ogranicza się do grania na nerwach mojej rodzicielki - to jednak wydaje mi się, że mam całkiem niezły słuch..

..więc tym razem będzie ciut o muzyce filmowej, która wg mnie, jest jednym z głównych aktorów filmu, a który jest na tyle ważny by decydować o jego odbiorze


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket


..mniej więcej tak wyglądają moje najulubieńsze z ulubionych soundtracków.. każdy z tych filmów ma dla mnie jeden konkretny utwór przypisany tylko i wyłącznie do tego filmu.

niestety wydaje mi się, że obecnie muzyka w filmie jest olewana - w najlepszym razie, tak jak miało to miejsce w nowym Wilkołaku, lub jest zupełną pomyłką, która uniemożliwia przyswojenie filmu tak jak było to w przypadku Aleksandra - sorry Vangelis, ale chyba pomyliłeś epoki.. znowu :|



PS
nie rozumiem do końca przypisywanie piosenek niezwiązanych z filmem ZUPEŁNIE do muzyki filmowej.. ok, wykorzystanie jakiegoś utworu, fine.. czemu nie, ale dana piosenka nijak nie powinna jednak znajdować się na płycie z muzyką do danego filmu.
tak, chodzi mi tu zwłaszcza o nazywanie soundtrackiem piosenki mojego ukochanego zespołu, Muse, który z jakiegoś niezrozumiałego dla mnie powodu, znalazł się na ścieżce dźwiękowej do filmowej pomyłki jaką jest Twilight... ok, chłopaki teraz zarabiają [w końcu!], ale ofkorz dziewczynki dopiero teraz odkryły ten genialny zespół i kochają go właśnie za Zmierzch... przy całej mojej tolerancji dla twitardów i fandomu pozwolę sobie na wypróżnienie obustronne :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz