czwartek, 6 maja 2010

offline 2009



z lekką obsuwą umieszczam link do filmu ze zjazdu :>
z kosza udało mi się wyciągnąć książkę o Dr Housie, a zawdzięczam to niezwykłemu przypadkowi:

otóż w tym roku odbył się mini event. każdy przy wejściu do Paradoxu losował karteczkę z imieniem jakiejś postaci filmowej.. jam wylosowała Goldfingera. po 3 sekundowym zawiłym procesie myślenia zaświeciła mi się żaróweczka i odkryłam spisek!! musiałam odnaleźć swojego Dżejmsa Bonda!



co okazało się łatwe, no bo kto inny jak nie największy fan tej postaci mógł go wylosować, czyli Remington Steele - co w sumie było nieprawdopodobnym zbiegiem okoliczności^^


:D :D :D

inni nie mieli tyle szczęścia.. KUNIQ, który wylosował Scarlett O'Harę nie mógł znaleźć przez prawie cały wieczór swojego Retta Butlera.. ja mu sugerowałam, że powinien rozejrzeć się za Ashleyem i to spowodowało, że Kuniq zaczął mi grozić, że wykasuje mi całą aktywność na forum :> w sumie to byłoby fajne - zaczynać z czystym kontem :D ekhm.. ekhm..

więcej niusów na temat offlajnu tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz