czwartek, 18 września 2008

OBEJRZANE: czerwiec/lipiec 2008

..kolejny post z obs.. ekhm z uzupełnienia...



Photobucket

ŁOWCA OBCYCH

*w telegraficznym skrócie*

..grupa badaczy znajduje na Antarktyce tajemniczy obiekt.

+moje wrażenia po seansie+

..znośny film.. twórcy zadbali o klimat odosobnienia i zgranych aktorów, w tym James'a Spader'a, który niestety gra w coraz gorszych filmach.. "Łowca obcych" należy jednak do tych ciut lepszych ;).. film może i nie powala super efektami ani oryginalną fabułą, ale jest w sam raz na wieczorny seans po wiadomościach..

5/10



Photobucket

IMPERIUM SŁOŃCA

*w telegraficznym skrócie*

..historię młodego chłopca Jamesa Grahama rozdzielonego z rodzicami i osadzonego w obozie Soo Chow podczas II WŚ..

+moje wrażenia po seansie+

.niech piekło pochłonie tych idiotów od Oscarów, że zupełnie olali, prawdopodobnie jeden z najlepszych filmów Spielberga!..
..Spielberg jak zwykle umiejętnie przedstawił absurd świata dorosłych widziany przez dziecko ..
.film w głównej mierze zawdzięcza swoją wielkość, młodemu wówczas, Christian'owi Bale'mu, który przejmująco zagrał osamotnionego Jim'a..

10/10



Photobucket

PRZEKRĘT

*w telegraficznym skrócie*

..jak zdobyć 86 karatowy diament i nie dać się zabić gangsterowi karmiącemy świnie ludzkimi zwłokami..

+moje wrażenia po seansie+

..garść niezapomnianych tekstów i postaci z doborową obsadą..
.więcej nie napiszę, bo cokolwiek bym napisała, to popsułabym radochę z oglądania..

10/10



Photobucket

CZARNA DALIA

*w telegraficznym skrócie*

..brutalne morderstwo hollywoodzkiej gwiazdki.

+moje wrażenia po seansie+

..cóż.. spodziewałam się czegoś więcej.. nie jest to zły film, ale po prostu ciut nudnawy.. postacie i same dialogi są oderwane od rzeczywistości i zupełnie nie realne, a przecież film był inspirowany prawdziwymi wydarzeniami..
.i wciąż uważam, że ogólny zachwyt nad Scarlett Johansson kręci się w okół jej biustu i ust, a nie rzekomego talentu aktorskiego..

6/10



Photobucket

MROCZNY RYCERZ

*w telegraficznym skrócie*

..w Gotham pojawił się nowy bandyta, Joker i Batman znowu stanie do walki ze Złem..

+moje wrażenia po seansie+

..łał.. od razu na wstępie napiszę iż jakoś nie jestem wielką fanką Heath'a Ledgera, ale przyznaję, że chłopak swoją grą przyćmił Joker'a Nicholson'a.. pamiętać trzeba jednak, że batmany Burton'a były w zupełnie innym klimacie, niż te stworzone przez Nolan'a.. osoboście wolę realizm i mrok Nolan'a..
..na uwagę zasługuje też świetnie wykreowany przez Aarona Eckhart'a, Harvey Dent aka Two-Face..
.o reszcie nie będę pisać.. chłopaki znowu dali radę..
.tylko jedno mnie denerwuje: kto do diabła obsadził Maggie Gyllenhaal?! jakoś nie powaliła mnie swoją grą aktorską, ani tym bardziej nie wyglądała na kobietę dla której zabijali by się tacy mężczyźni jak Harvey czy Bruce.. .
..czyżby Tomek Cruise nie pozwolił żonie zagrać w drugiej części Batmana, gdyż bał się, że skradnie mu popularność (jego film już zaraz będzie w kinach)?.. .

10/10



Photobucket

WALL.E

*w telegraficznym skrócie*

..ludzie zaśmiecili Ziemię i postanowili udać się w 5 letnią podróż w kosmos, która wydłużyła się o kilkaset lat.. tymczasem roboty mają uprzątnąć pozostawiony syf..

+moje wrażenia po seansie+

..ubaw po pachy :D .. jest to film przeznaczony dla młodszych widzów, ale nie jest aż tak debilny i nieznośny.. to pewnie dlatego, że bohaterowie prawie nic nie mówią, a co za tym idzie - nie śpiewają :]..
..film przedewszystkim zachwyca wykreowanym światem i postaciami w nim żyjącymi..

10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz